• FØRSKOLETUR TIL FINSE – 3 til 5 april

En lang og god tradisjon i Den Internasjonale Barnehagen er at førskolebarna fra Laksevåg og Sollien reiser på felles tur til Finse. Og i år er ingen unntak. Den 3.april pakker vi sekken og setter kurs for Finse. I løpet av to dager skal vi kose oss i vårsolen, stå på ski, dele måltid sammen, leke og nyte en god avslutning på barnehagetiden. Vi skal overnatte på Turistforeningens hytteanlegg på Finse, hvor vil vi få servert alle våre måltid. Anlegget på Finse vil være vår base for små turer og mye ski lek.

17.04.2024 13.52
  • Vi har begynt å jobbe med et nytt tema: Natur og miljø – fortelling som naturvern

Opplevelser og erfaringer i naturen kan fremme forståelse for naturens egenart og barnas vilje til å verne om naturressursene, bevare biologisk mangfold og bidra til bærekraftig utvikling (Rammeplanen).

11.04.2024 12.16
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Den Internasjonale Barnehage i Bergen

Den Internasjonale Barnehage er en arena for mangfold. Hos oss møtes kulturer, språk, tradisjoner, tanker og uttrykk på tvers av grenser. Vennskap, toleranse og forståelse for andres egenart er sentralt i vår barnehagehverdag. Vi er en samlingsplass der barn, foreldre og nærmiljø kan møtes og oppleve trygghet, samhold og forståelse.

Laster..