Luna

Luna er småbarnsavdelingen på Laksevåg. Avdelingen har vi 9 barn i alder 1-2 år. Personalet består av en pedagogisk leder og to pedagogiske medarbeidere.

På vår avdeling har vi 9 barn i alderen 1-2 år. Personalet består av en pedagog og to pedagogiske medarbeidere. Vi er her for å gi barna gode erfaringer, for å være støttende og utforskende. Vi vil gjøre det vi kan for å gi barna i barnehagen gode minner som de senere kan se tilbake på, og glede seg over. Her har vi vår egen lille kjøkkenkrok, vi har en krok hvor vi kan bygge med klosser, leke med dyr og biler. Vi har en koselig sofakrok hvor vi kan lese, slappe av eller se i bøker. Vi har samlinger hver dag hvor vi synger, leser eller dramatiserer eventyr og danser. Luna har egne turer og aktiviteter tilpasset barnegruppens alder.