Barnehagen på Laksevåg

Barnehagen på Laksevåg har lokaler i Ungdommens Hus. Her har vi vært siden 1984 og skapt gode barnehagedager for utallige barn opp gjennom årene. Vi er stolte av å tilby et trygt møtepunkt for både store og små. På Laksevåg er det 3 avdelinger med ca 30 barn i alderen 1–6 år, og 8 flotte ansatte.

Den Internasjonale barnehage ble startet i 1981 og for noen år flyttet barnehagen rundt i byen. I 1984 var vi så heldig å få leie lokaler her i Ungdommens Hus og her har vi blitt boende! Vi har gjort dette huset til vårt. Her i Indre Laksevåg har Den Internasjonale Barnehage kommet til sin fulle rett. Vi har skapt et møtepunkt for etnisk norske barn og utallige nasjonaliteter. Hos oss har fordommer blitt hvisket ut og grobunn for forståelse skapt. I barnehagen på Laksevåg finner du en verden av toleranse og forståelse. Her er alle velkommen!