Ravi

Ravi er avdelingen for de eldste barna. Avdelingen har 9 barn i alderen 4 - 6 år.

På vår avdeling har vi 9 barn i alderen 4-6 år. Personalet består av en pedagog og en barne- og ungdomsarbeider. Vi er her for å gi barna gode erfaringer, for å være støttende og utforskende. Vi vil gjøre det vi kan for å gi barna i barnehagen gode minner som de senere kan se tilbake på, og glede seg over. Her har vi vår egen lille kjøkkenkrok, vi har en krok hvor vi kan bygge med lego, klosser og leke med dyr og biler. Vi har en koselig sofakrok hvor vi kan lese, se i bøker. Her kan vi tegne, perle og holde på med andre formingsaktiviteter.  På samlingsrommet har vi små grupper med språklek. Det er også her vi har samlingene våre hvor vi synger og leser, finner ut hvilken dag det er og hvem som er i barnehagen. Ravi har egne turer og aktiviteter tilpasset barnegruppens alder.