Uteuken 2019

Vi i Den Internasjonale Barnehage ønsker å takke alle for en vel gjennomført uteuke! Barna sitter nok igjen med mange gode opplevelser når de kan se tilbake på blant annet vikingkamper, jotneangrep, nissebesøk, vikingskipseilas og vikingfest. Det er virkelig en opplevelse å få være ute hele dagen, og få kjenne litt skikkelig på naturen i all slags vær!

Vi vil også takke for godt samarbeid med dere foreldre gjennom en uke som er litt annerledes og krever litt ekstra forberedelser om morgenene og litt ekstra fleksibilitet i forbindelse med hentetider. Det setter vi pris på. :)